Alia Bhatt Steals the Show in Shimmering Sharara at Heeramandi Premiere

Alia Bhatt Steals the Show in Shimmering Sharara at Heeramandi Premiere

عالیہ بھٹ نے ’ہیرا منڈی‘ کے پریمیئر پر شرارہ پہن کر سب کی توجہ اپنی طرف کھینچ لی

ممبئی: بھارتی فلم انڈسٹری کی معروف اداکارہ عالیہ بھٹ نے ایک بار پھر اپنے حسن اور فیشن سینس سے سب کو حیران کر دیا۔ انہوں نے حال ہی میں ممبئی میں ہونے والی ویب سیریز ’ہیرا منڈی، دا ڈائمنڈ بازار‘ کے پریمیئر میں شرکت کی۔ اس موقع پر عالیہ بھٹ نے جو لباس پہنا تھا اس نے سب کی توجہ اپنی طرف کھینچ لی۔

عالیہ بھٹ نے معروف فیشن ڈیزائنر کی تیار کردہ ایک خوبصورت شرارہ اور قمیض پہنی ہوئی تھی۔ شرارہ ڈسکی پنک رنگ کا تھا جس پر دھاگے، موتی اور کرسٹل کا کام کیا گیا تھا۔ قمیض سفید رنگ کی تھی اور اس پر بھی نفیس کام کیا گیا تھا۔ عالیہ بھٹ نے اپنے اسٹائل کو مزید دلکش بنانے کے لیے کانوں میں لمبے جھومرے اور سر پر دوپٹہ اوڑھا ہوا تھا۔

عالیہ بھٹ کے اس لباس کی تعریف سوشل میڈیا پر بھی کی جا رہی ہے۔ بہت سے لوگوں نے ان کی تصاویر شیئر کی ہیں اور ان کے فیشن سینس کی تعریف کی ہے۔

’ہیرا منڈی، دا ڈائمنڈ بازار‘ ایک ویب سیریز ہے جسے سنجے لیلا بھنسالی نے ہدایت کیا ہے۔ اس ویب سیریز میں عالیہ بھٹ کے علاوہ سلمان خان، نیتو کپور، اننیا پانڈے، ریکھا، ادیتی راؤ حیدری اور رشمیکا مندانا جیسے فنکار بھی شامل ہیں۔ یہ ویب سیریز 26 جولائی 2024 کو Netflix پر ریلیز ہوگی۔

ویب سیریز کی کہانی

’ہیرا منڈی، دا ڈائمنڈ بازار‘ ایک ایسی طوائف کے بارے میں ہے جو اپنے خوابوں کو پورا کرنے کے لیے ممبئی آتی ہے۔ ویب سیریز میں اس کے جدوجہد اور اس کے سفر کو دکھایا جائے گا۔

See also  Khumar Episode 42 Review and story

عالیہ بھٹ کا کردار

عالیہ بھٹ اس ویب سیریز میں ایک طوائف کا کردار ادا کر رہی ہیں۔ یہ ان کا پہلا ایسا کردار ہے اور اس لیے وہ اس سے بہت پرجوش ہیں۔ عالیہ بھٹ کا کہنا ہے کہ انہوں نے اس کردار کے لیے بہت محنت کی ہے اور وہ چاہتی ہیں کہ ناظرین ان کی اداکاری کو پسند کریں۔

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *