New Drama serial Let’s try Mohabbat teaser Launch – Muft malomat

ایک چھیڑ چھاڑ کرنے والی لڑکی اور ایک شرمیلا لڑکے کی محبت کی کہانی

Let's try Mohabbat new drama serial on green tv
Let’s try Mohabbat new drama serial on green tv

ماورا حسین اور دانیال ظفر کی نئی ڈرامہ سیریل “Let’s Try Mohabbat” کا ٹیزر جاری

گرین انٹرٹینمنٹ کی نئی مینی ڈرامہ سیریل “Let’s Try Mohabbat” کا ٹیزر جاری کر دیا گیا ہے۔ اس ڈرامے میں ماورا حسین اور دانیال ظفر مرکزی کرداروں میں نظر آئیں گے۔ گوہر رشید اور شہزاد نوازش بھی اس ڈرامے میں اہم کردار ادا کر رہے ہیں۔

ٹیزر کے بارے میں

ٹیزر میں، ہم ماورا اور دانیال کو مختلف مناظر میں ایک ساتھ دیکھتے ہیں۔ وہ ایک دوسرے کے ساتھ کھیلتے ہوئے، باتیں کرتے ہوئے اور ہنستے ہوئے نظر آتے ہیں۔ ٹیزر سے پتہ چلتا ہے کہ یہ ایک رومانوی ڈرامہ ہوگا جس میں کچھ مزاحیہ عناصر بھی ہوں گے۔

کرداروں کے بارے میں

ماورا حسین نے اپنے پچھلے ڈراموں میں سنجیدہ کردار ادا کیے ہیں، لیکن اس بار وہ ایک مختلف کردار ادا کر رہی ہیں۔ وہ ایک چھیڑ چھاڑ کرنے والی اور زندہ دل لڑکی کا کردار ادا کر رہی ہیں جو زندگی سے لطف اندوز ہونا جانتی ہے۔ دانیال ظفر بھی اس ڈرامے میں ایک نیا کردار ادا کر رہے ہیں۔ وہ ایک شرمیلا اور حساس لڑکے کا کردار ادا کر رہے ہیں جو آہستہ آہستہ ماورا کے کردار سے کھلتا ہے۔

ڈرامے کے بارے میں کچھ معلومات

نام: Let’s Try Mohabbat

اداکار: ماورا حسین، دانیال ظفر، گوہر رشید، شہزاد نوازش

ہدایت کار: انگeline ملک

مصنف: زیشان جاوید

پروڈیوسر: بی جے پروڈکشنز

چینل: گرین ٹی وی

ڈرامے کی کہانی

See also  Ishq Murshid Pakistani Drama: Episode 25 - Drama Story Review

“Let’s Try Mohabbat” ایک رومانوی ڈرامہ ہے جو دو لوگوں کی کہانی بتاتا ہے جو ایک دوسرے سے بالکل مختلف ہیں۔ ماورا حسین کا کردار ایک آزاد خیال اور زندہ دل لڑکی ہے جو زندگی سے لطف اندوز ہونا جانتی ہے۔ دانیال ظفر کا کردار ایک شرمیلا اور حساس لڑکا ہے جو آہستہ آہستہ ماورا کے کردار سے کھلتا ہے۔ جب یہ دونوں ایک دوسرے سے ملتے ہیں، تو ان کے درمیان ایک غیر متوقع محبت پیدا ہو جاتی ہے۔

کیا آپ اس ڈرامے کو دیکھیں گے؟

میں اس ڈرامے کو ضرور دیکھوں گا۔ مجھے ماورا حسین اور دانیال ظفر کی جوڑی بہت پسند ہے اور مجھے لگتا ہے کہ یہ ایک اچھا ڈرامہ ہوگا۔ آپ کا کیا خیال ہے؟

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *