Floods Hit Balochistan: 21 Dead, 25 Injured pen_spark

Floods Hit Balochistan 21 Dead, 25 Injured pen spark

بلوچستان میں بارشوں اور سیلاب سے 21 افراد ہلاک، 25 زخمی

کوئٹہ: بلوچستان میں رواں ماہ جون میں ہونے والی بارشوں اور سیلاب سے 21 افراد جاں بحق اور 25 زخمی ہو گئے ہیں۔

پاکستان ڈیزاسٹر مینجمنٹ اتھارٹی (پی ڈی ایم اے) کی رپورٹ کے مطابق 12 اپریل سے شروع ہونے والی بارشوں اور سیلاب سے سب سے زیادہ جانی نقصان چمن میں ہوا۔ طوفانی بارشوں اور سیلاب کے باعث 251 گھر مکمل طور پر منہدم ہو گئے۔

رپورٹ میں بتایا گیا ہے کہ 8 مرد، 7 خواتین اور 6 بچے اپنی جانوں سے ہاتھ دھو بیٹھے۔ صوبے میں 1910 مکانات کو جزوی نقصان پہنچا۔ بارشوں سے پیدا ہونے والی سیلابی صورتحال سے 4 پل اور 14 سڑکیں بھی تباہ ہو گئیں۔

پی ڈی ایم اے کی رپورٹ میں مزید بتایا گیا ہے کہ حالیہ بارشوں کے 3 سپیلز میں 127 جانور بھی ہلاک ہوئے۔ سیلابی ریلوں کی وجہ سے 62 ایکڑ پر فصلوں کو بھی شدید نقصان پہنچا۔

رپورٹ کے مطابق بارشوں اور سیلاب سے متاثرہ دیگر اضلاع میں جعفرآباد، نصیرآباد، کچھی، خضدار، لسبیلہ، سibi اور ہرنائی شامل ہیں۔

حکومت نے متاثرہ علاقوں میں امدادی کاموں کا آغاز کر دیا ہے اور زخمیوں کو ہسپتالوں میں منتقل کر دیا گیا ہے۔

بلوچستان میں موسم گرما کے دوران اکثر تیز بارشوں اور سیلاب کا سامنا کرنا پڑتا ہے۔ اس سال بھی، بارشوں نے معمول سے زیادہ تباہی مچائی ہے جس کے نتیجے میں جان و مال کا نقصان ہوا ہے۔

حکومت کو چاہیے کہ وہ مستقبل میں ایسے واقعات سے نمٹنے کے لیے بہتر انتظامات کرے۔ اس میں سیلابی پانی کے نکاس کا بہتر نظام قائم کرنا، متاثرہ علاقوں میں بروقت امدادی کارروائیاں کرنا اور عوام کو خبردار کرنا شامل ہے۔

See also  PTI ki Barri Jeet!! Insaf Babar Sattar Ne Ek Aur Tareekhi Faisla Sunaya

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *