Sonia Hussain: Marrying a second time only for a son is cruel

Sonia Hussain Marrying a second time only for a son is cruel

اداکارہ سونیا حسین نے کہا “بیٹے کیلئے دوسری شادی کرنا ظلم ہے

ٹی وی پر آنے والی سونیا حسین نے ایک MNA ( ممبر قومی اسمبلی) جناب شیر افضل مروت کی بات کی تعریف کی جنہوں نے کہا تھا کہ انہوں نے دوسری شادی نہیں کی۔

سونیا نے انسٹاگرام پر شیر افضل کی ویڈیو شیئر کی اور بتایا کہ ہمارے معاشرے میں جہاں اتنی بے رحمی ہے، وہ ان کی اس سوچ کی عزت کرتی ہیں۔

سونیا کا کہنا ہے کہ شیر افضل جانتے ہیں کہ عزت اور رشتے کی اہمیت کیا ہوتی ہے۔ بیٹے کی خواہش پوری کرنے کیلئے دوسری شادی کرنا غلط ہے۔ انہوں نے اپنی بیوی کے ساتھ انصاف کیا اور بیٹیوں کو بھی تکلیف سے بچایا۔

سونیا کو یقین ہے کہ ایک دن شیر افضل کی بیٹیاں ان کا فخر بنیں گی۔

شیر افضل مروت کا بیان

کچھ عرصہ پہلے، ایک انٹرویو میں شیر افضل نے بتایا کہ شادی کے کچھ سال بعد جب ان کے کوئی بیٹا نہیں ہوا تو ان کی بیوی نے دوسری شادی کی بات کی تھی۔

اس وقت ان کے والد بھی زندہ تھے اور معاشرے میں بیٹے کیلئے دوسری شادی عام سی بات تھی۔ لیکن، غور کرنے کے بعد، شیر افضل نے اپنی بیوی کو صاف کہہ دیا کہ وہ ان پر ظلم نہیں کر سکتے اور دوسری شادی نہیں کریں گے۔

انہوں نے کہا کہ بیوی پر سب سے بڑا ظلم یہ ہے کہ آپ اپنی خوشی یا مجبوری کی خاطر دوسری لے آئیں۔ عورت بھی ایک ہی زندگی جینے والی ہے اور وہ سب کچھ چھوڑ کر آپ کے ساتھ نئی زندگی شروع کرتی ہے۔

See also  Bring Back the Happy with the Angry GF Chatbot!

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *