Justice Alia neelam Lahore high court ki pehli khatoon cheif justice

Justice Alia neelam ne Lahore high court ki pehli khatoon cheif justice:

جسٹس عالیہ نیلم نے لاہور ہائی کورٹ کی پہلی خاتون چیف جسٹس کے طور پر تاریخ رقم کر دی

لاہور، 11 جولائی 2024

جسٹس عالیہ نیلم نے جمعرات کو گورنر ہاؤس میں ایک تاریخی تقریب میں لاہور ہائی کورٹ کی چیف جسٹس کے عہدے کا حلف اٹھایا۔ وہ اس اعلیٰ عہدے پر فائز ہونے والی پہلی خاتون ہیں.

ان کی حلف برداری کی تقریب صدر مملکت آصف علی زرداری کی منظوری کے ایک دن بعد ہوئی۔

گزشتہ ہفتے، چیف جسٹس آف پاکستان قاضی فائز عیسیٰ کی سربراہی میں جوڈیشل کمیشن آف پاکستان (جے سی پی) نے لاہور ہائی کورٹ کے چیف جسٹس کے عہدے کے لیے تین نامزدگیوں پر غور کرنے کے بعد جسٹس نیلم کی ترقی کو منظوری دی تھی۔ دیگر نامزدگیوں میں قائم مقام چیف جسٹس شجاعت علی خان اور ریٹائرڈ جسٹس علی باقر نجفی شامل تھے۔

گورنر پنجاب سردار سلیم حیدر خان نے ان سے حلف لیا۔ تقریب میں لاہور ہائی کورٹ کے دیگر ججوں بشمول جسٹس علی باقر نجفی، جسٹس عابد عزیز شیخ، جسٹس سید شہباز رضوی اور جسٹس شمس محمود مرزا نے بھی شرکت کی۔

وزیر اعلیٰ پنجاب مریم نواز، وزیر قانون اعظم نذیر تارڑ اور انسپکٹر جنرل پنجاب بھی اس موقع پر موجود تھے۔

جسٹس نیلم 7 جون کو جسٹس ملک شہزاد احمد خان کی سپریم کورٹ میں تعیناتی کے بعد سے خالی ہونے والے اس عہدے پر فائز ہونے والی تیسری جج ہیں۔ جسٹس شجاعت علی خان کو اس وقت تک قائم مقام چیف جسٹس مقرر کیا گیا تھا۔

وہ لاہور ہائی کورٹ کے ججوں کی سنیارٹی لسٹ میں تیسرے نمبر پر تھیں۔ 7 جون کی میٹنگ میں، جے سی پی نے ان کی نامزدگی پر غور کرنے کا فیصلہ کیا تھا۔

12 نومبر 1966 کو پیدا ہونے والی جسٹس نیلم نے 1995 میں پنجاب یونیورسٹی سے ایل ایل بی کی ڈگری حاصل کی اور 1996 میں بطور وکیل وکالت شروع کی۔ انہوں نے 16 مارچ 2015 کو مستقل جج کے طور پر حلف اٹھایا۔

بطور جج، جسٹس نیلم نے 203 قابلِ ذکر فیصلے دیے ہیں اور وہ صوبے بھر کی انسداد دہشت گردی عدالتوں کی پہلی خاتون انتظامی جج بھی رہی ہیں۔ انہوں نے صنفی بنیاد پر تشدد کے مقدمات کی سماعت کے لیے الگ عدالتیں قائم کرنے اور پنجاب بھر میں ای کورٹس میں مقدمات کی سماعت کے دوران شواہد اور بیانات ریکارڈ کرنے کے لیے معیاری آپریٹنگ طریقہ کار کی تیاری میں اہم کردار ادا کیا۔

پاکستان نے حالیہ برسوں میں خواتین ججوں کو اعلیٰ عدلیہ میں ترقی دیتے ہوئے دیکھا ہے۔ ایک اور اہم سنگ میل میں، جسٹس سیدہ طاہرہ صفدر 2018 میں جسٹس محمد نور مسکانزئی کی ریٹائرمنٹ کے بعد بلوچستان ہائی کورٹ کی چیف جسٹس کے عہدے پر فائز ہونے والی پہلی خاتون بن گئیں۔

جسٹس نیلم کی تقرری عدالتی تاریخ میں ایک اہم موقع ہے اور یہ امید کی جاتی ہے کہ یہ خواتین کے لیے قانونی پیشے میں مزید مواقع کو فروغ دے گی۔

Visited 10 times, 1 visit(s) today
Scroll to Top