New Bill to Protect Your Rights on Social Media in Pakistan

New Bill to Protect Your Rights on Social Media in Pakistan

ویب ڈیسک: پاکستان میں سوشل میڈیا کے حوالے سے ایک اہم خبر سامنے آئی ہے، جس کے مطابق حکومت نے ملک میں ڈیجیٹل رائٹس پروٹیکشن بل کی تیاری کا آغاز کر دیا ہے۔ اس بل کا مقصد خواتین، بچوں اور اقلیتوں کے حقوق کا تحفظ یقینی بنانا، انتہاء پسندانہ رویوں اور دہشت گردی کا خاتمہ کرنا، اور سوشل میڈیا کمپنیوں کے لیے ایک سازگار ماحول فراہم کرنا ہے۔

بل کی اہم خصوصیات درج ذیل ہیں:

  • خواتین کے حقوق کا تحفظ: بل خواتین کو ہراساں اور بلیک میل کرنے سے بچانے کے لیے اقدامات کرے گا۔ اس میں ڈارک اور ڈیپ ویب کے ذریعے ہونے والے جرائم کا خاتمہ بھی شامل ہوگا۔
  • بچوں کے حقوق کا تحفظ: بل بچوں سے متعلق نامناسب مواد کو سوشل میڈیا سے ہٹانے اور ان کے سائیبر سپیس میں حقوق کا تحفظ یقینی بنانے کے لیے اقدامات کرے گا۔
  • اقلیتوں کے حقوق کا تحفظ: بل اقلیتوں کے خلاف نفرت انگیز تقریر اور امتیازی سلوک کو روکنے کے لیے اقدامات کرے گا۔
  • انتہاء پسندی اور دہشت گردی کا خاتمہ: بل انتہاء پسندانہ مواد کو سوشل میڈیا سے ہٹانے اور دہشت گردی کی کارروائیوں کو روکنے میں مدد کرے گا۔
  • سوشل میڈیا کمپنیوں کے لیے سازگار ماحول: بل سوشل میڈیا کمپنیوں کے لیے پاکستان میں کاروبار کرنے کو آسان بنائے گا۔ اس میں ضروری قانون سازی بھی شامل ہوگی جو انٹرنیشنل سوشل میڈیا کمپنیوں کو پاکستان میں سرمایہ کاری کرنے کی راہ ہموار کرے گی۔

وزارت انفارمیشن ٹیکنالوجی نے بل کی تیاری کے لیے تجاویز اور پالیسی کی تیاری کا آغاز کر دیا ہے۔ اس کام میں ماہرین کی بھی مدد لی جائے گی۔

See also  Barrister Gohar's Legal Battle: Upholding Democracy Through Symbolic Justice

بل کے اثرات

ڈیجیٹل رائٹس پروٹیکشن بل کے پاکستان میں کئی مثبت اثرات ہونے کی توقع ہے۔ یہ خواتین، بچوں اور اقلیتوں کے حقوق کے تحفظ میں مدد کرے گا، انتہاء پسندی اور دہشت گردی کا خاتمہ کرے گا، اور سوشل میڈیا کمپنیوں کے لیے ایک سازگار ماحول فراہم کرے گا۔ اس سے پاکستان میں ڈیجیٹل معیشت کو فروغ ملنے کی توقع ہے۔

بل کی تنقید

کچھ لوگوں نے اس بل پر تنقید بھی کی ہے۔ ان کا کہنا ہے کہ اس سے آزادی رائے اور اظہار کی آزادی کو محدود کیا جا سکتا ہے۔ انہوں نے یہ بھی خدشہ ظاہر کیا ہے کہ حکومت بل کو اپنے سیاسی مفادات کے لیے استعمال کر سکتی ہے۔

مجموعی طور پر، ڈیجیٹل رائٹس پروٹیکشن بل ایک اہم اقدام ہے جو پاکستان میں سوشل میڈیا کے ماحول کو بہتر بنانے میں مدد کر سکتا ہے۔ تاہم، اس بات کو یقینی بنانا ضروری ہے کہ بل کو اس طرح سے نافذ کیا جائے کہ آزادی رائے اور اظہار کی آزادی کو محدود نہ کیا جائے۔

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *